I'm back!

Jaha då är jag tillbaka på arbetet, efter en jobbig natt utan sömn, inte för att jag har ångest utan för att jag lyckats vända lite på dygnet under semestern.
Jag kom i säng runt midnatt efter att jag hade hämtat den sista tvätten, jag började att känna mig trött men när jag väl la mig i sängen så blev jag klarvaken... suck!
 
På med teven och OS, först var det boxning vilket jag verkligen "hatar", boxning och basket måste nog vara de tråkigaste som finns, trav som jag med "hatar" är t.om roligare att se på.
Perfekt tänkte jag, ett sömnpiller! :)
 
Men boxningen tog slut och sen började volleyboll, damernas alltså... jaha då blev mitt sömnpiller något helt annat vill jag lova, upp med kudden mot sänggaveln och fram med kikaren haha, intressant sport det där! :)
 
Runt 02:30 kollade jag på klockan en sista gång, jag satte teven på timer och somnade!
Klockan ringer, eller ringer jag har mobilen ställd på flera signaler och en riktig väckarklocka på radio... vaknar man inte av allt det där då är det något fel på en.
 
Nattens sömn kändes som en powernap, men nu sitter jag här och har precis haft frukostrast, det är bara att köra på!
 
Jag skall även kolla upp Badminton tider till mig och syster, vi skall börja spela lite nu när hon har semester och jag har tillgång till en egen hall här på arbetsplatsen, lyx!
Min syster är en gammal badmintonspelare och all OS tittande har fått henne att tänka på en comeback... eller hon vill spöa sin bror helt enkelt och det lär hon antagligen göra för jag är inget vidare bra på det! Lyckas jag sätta en smash blir jag ofta ståendes och bara tittar och beundrar hur jag ändå lyckas ibland och för varje vunnen boll springer jag runt och skriker som en fjortisbrud vid en Darin konsert, det är mycket känslor i den sporten helt klart och det skall bli kul att se om syrran spöar mig! ;)
 
Må väl!
 
/MONSTRET

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback