Gym, Frisbeegolf och Torsdagkväll!

Ny dag, nya möjligheter!
Jag gick upp sent som vanligt, har man semester så har man, jag vattnade blommorna och plockade lite från dem sen dammade jag av det "värsta" runt elektroniken.
 
Nu har jag fått i mig lite mat och skall dra mig ner till Onyx för att köra Crosstrainer, det får bli ett pass på ungefär 40 min för sen skall jag upp till Ymer för att köra en runda Frisbeegolf med Lennart.
 
Ikväll blir det gymmet igen men då för att köra igenom en muskelgrupp eller två och eventuellt fotar jag Brolle lite på torget om jag kommer fram för alla galna fjortisbrudar. ;)
Jag mer eller mindre "hatar" Brolle, hata är ett starkt ord men han är ju inte normal den människan, försöker vara en slemmig Elvis kopia... näe usch att tjejer ens dras mot honom är för mig helt otroligt (måste vara gitarren), bättre att Ni flockas runt mig istället. ;)
 
Nu måste jag snabba mig, Onyx here i come!
 
 
Må väl!
 
/MONSTRET

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback