Gårdagen med Lennart!

Igår var det en händelserik dag, det var det full fart mellan aktiviteter under dagen, vi gick från korg till korg och nu snackar vi inte svampplockning utan frisbeegolf! :)
 
Vi var vid första tee runt 16 tiden och vid 18:30 satt vi i bilen och var på väg hem, det bjöds på fina kast men inga personbästa tyvärr, Lennart hade med sig kameran också och det togs lite bilder, men det var mer en belastning än "nöje" då det kändes som en evighet att gå ett varv med två stora och tunga väskor.
Det var dock kul när vi tog bilder på oss när vi kastade iväg från tee, man kan verkligen se hur kroppen jobbar och hur otroligt ful man är just vid utkastet haha! ;)
 
Efter Frisbeegolfen blev det ett snabbt stopp vid Preem för att trycka i oss två korvar (som flickan sa), Onyx stänger klockan 20 och tid fanns inte över till en mer "nyttig" och bra måltid.
 
När vi kom ner till Onyx körde vi först igenom hela ryggen, sen blev det både biceps och triceps, dock hade jag redan kört igenom det i torsdags men jag kände inte av det någonting och Lennart var taggad och det gick fint!
Man känner sig nästan svimfärdig där inne, det är kvavt så man svettas sittandes utan att anstränga sig, riktigt dålig luft, varför är det alltid så inne på ett gym?
 
PIZZA TAJM, vi var båda hungriga "som-jag-vet-inte-vad" och det blev pizza... första pizzan på två månader och god var den!
 
Dagen blev till kväll och vid 22 tiden var det två fräscha killar som gick ner till stan i bara piké och shorts bärandes på två stora fodral, en riktig man har en egen biljardkö! ;)
Det började bara för min del och jag vann första 8-ballen sen tog Lennart den andra och sen fick han även en bra start på 9-ballen som sen bara rullade på bokstavligen talat, grattis till vinst även om det egentligen inte är en tävling! (så tänker jag när jag förlorar)
 
Tack för en lyckad dag!
 
Haha vad fin jag är vid utkastet på hål tre, notera hur jag verkar ha fem dubbelhakor och gråter! ;)
 
Lennart drar iväg en fin driver vid "helveteshålet" nummer fem!
 
En bild jag tog med Lennarts kamera, en finare sida av "helveteshålet", korgen i fokus!
 
En stolt ägare till sin favoritdisk "Glide" från Discraft! ;)
 
Må väl!
 
/MONSTRET

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback