Frisbeegolf, tvätt och Bio!

Nu sitter jag här ombytt och klar i väntan på att Lennart skall dyka upp.
Vi skall iväg och köra lite Frisbeegolf, det kan bli alla banor idag det beror helt på vädret och hur det går... några vänner till hans fästmö har på senaste tiden fått upp ögonen för sporten och de har åkt ända från Lidköping till Borås för att testa alla banor här.
 
Idag är det också tvättdag för min del, nu körs maskiner och fler blir det under dagen, jag har varit riktigt flitig och var uppe i tid idag, städat lite och "underhållt" min lägenhet. :)
 
Ikväll blir det också Bio i Göteborg, "Snabba Cash II" skall ses!
Jag hade tur och lyckades boka platser mitt i den stora salongen, det skall bli riktigt kul att se fortsättningen i trilogin om "JW" och hans tid som kriminell.
Jag får se när jag kommer hem imorn men fram tills dess är det full fart nu under dagen!
 
Må väl!
 
/MONSTRET

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback