Första passet...

Tidigare idag körde jag mitt första pass och nu efter det här inlägget skall jag köra mitt andra för dagen.
Jag försöker inte bevisa något utan det är mer eller mindre en utmaning för mig själv, sen har jag inget bättre för mig än att vattna blommorna ikväll och det går ganska snabbt! ;)
 
Mitt första pass blev mage och 30 minuter crosstrainer som jag hade planerat, först blev det bålmaskinen och där körde jag 3*10 reps på varsin sida.
Sen gick jag till en "multiställning" som man kan träna många typ av muskler, där höll jag mig uppe med armbågarna och hängde över marken och lyfte upp benen i 90 grader för att träna magen, ungefär som att ligga på rygg medan en kompis "slår" ner benen gång på gång medan man höjer upp dem igen.
Totalt blev det 3*20 reps.
 
Sen avslutade jag mitt magpass med vanliga situps i lutande bänk, där blev det totalt 3*30 reps.
 
Här nedan kommer dagens crosstrainer bilder, inte direkt spännande men något skall man ju fylla ut bloggen med.
 
Lugnt och skönt mitt på dagen!
 
30 minuter som vanligt.
 
239 kalorier lättare!
 
Dags för pass nummer två!
 
Må väl!
 
/MONSTRET

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback