Crosstrainer och kalas!

Igår kväll blev det gymmet... jag fick mitt SMS från Safet som jag väntade på och det var kortfattat som vanligt, "20:15" stod det och då är det bara att lyda! ;)
 
Vi körde ben för första gången på länge och jag var klenare än vad jag trodde... iaf om jag jämför med Mr Safet, men det kändes skönt och fast jag körde hårt känner jag inte av det någonting ikväll, det får jag tacka alla mil på cykeln för!
 
Vi körde även rygg och lite mage!
 
När benen och ryggen hade fått sitt bar det av in till motionshallen där Safet skulle springa och jag var sugen på 30 minuter crosstrainer, Safet var klar efter 25 men jag höll ut hela halvtimman!
 
Inte lika mysigt igår kväll men väl lika jobbigt! ;)
 
Idag efter arbetet var det kalas på schemat, jag hade sällskap till Knalleland med Rebecca och vi snackade skit som vi brukar göra, mycket skratt och flum! ;)
Min pappa fyllde år igår och ikväll var det kalas hemma hos honom, min syster skulle titta förbi och plocka upp mig vid 17:30 så det var snabba ryck.
Jag sprang in på Mekonomen för att köpa en hink med massa "godis" som jag vet att min pappa uppskattar, han älskar sitt garage mer än oss barn nästan haha, det är hans andra hem. :)
Det blev allt från själva hinken till Turtle vax, efter att hinken var fylld med diverse godsaker cyklade jag hemåt för att ta en snabbdusch och byta om.
När syster väl dök upp hade hon köpt en god Whiskey från Glenfiddich, single malt som vi också skulle placera fint i hinken, sen spred vi ut lite godispåsar och annat för att verkligen fylla ut den.
 
Blir pappa inte glad av det här så vet jag inte vad jag gör! ;)
 
Vi fick en glad överraskning när farmor och farfar dök upp, de rullade in precis samtidigt som oss på pappa och Britas garageuppfart.
Som vanligt blev det lite "garagehäng" innan vi gick in och då snackar jag och pappa hojar, han har precis satt ihop en sporthoj från ras till kalas... så duktig du är pappa, nu står det en "ny" sporthoj i ditt garage!
Låna gärna ut den till din enda son! ;)
 
Sen bjöds det på smörgåstårta och äppelpaj... mmmm... jag fick unna mig lite, är det kalas så är det!
 
Pappa fick även sin present, jag citerar: "Men Brita... jag ser även något drickbart genom plasten..." ;)
 
Haha så nöjd pappa är... fokus på Whiskey... helt rätt, en glad dotter/syster ser på! ;)
 
Tack för ett grymt lyckat kalas pappa och Brita, kul att även farmor och farfar dök upp som en liten bonus! <3
 
Nu skall jag sova klockan är mycket och imorgon skall det jobbas på en lördag så det gäller att vara utvilad, mycket på "kontoret" så att säga. :)
 
Må väl!
 
/MONSTRET

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback