Fredag som nu går mot lördag!

Klockan är väldigt mycket just nu, jag har hållt igång hela dagen känns det som!
Först arbete självklart och sen var jag så otroligt trött så jag bäddade ner mig i sängen runt 17:30 och skulle sova till 18:15 men när väl klockan ringde var det jag som tryckte på snooze gång på gång...
 
Runt 18:45 kom jag upp och då skulle jag till gymmet som stänger klockan 20, stress, stress det är ungefär så min vardag är känns det som!
 
Väl nere på Onyx blev det 30 aktiva minuter, jag körde biceps och triceps, det var jag och två till i lokalen så jag kunde gå från maskin till maskin väldigt smidigt.
 
Hemma igen och magen kurrade, jag hade planerat att dra ihop en kycklingsallad men jag har ätit det till lunch hela veckan och det är ju ändå fredag... sagt och gjort beställde jag kinamat, underbart! (rimmar) ;)
Medan jag åt upp den goda maten avnjöt jag en bra film vid namn "Battleship", den var bättre än förväntat även om jag "stör mig" ofta på saker och ting i en film, "varför gjorde de inte så, eller så...", visst tänker man så? :)
 
Imorgon ringer klockan tidigt... eller om 6 timmar mer eller mindre, jag skall rasta hojen och det med besked, klockan ringer 09 och jag har packat hela kvällen här nu... eller... jag har laddat kameran, packat ner lite nödvändiga prylar som iPhone hållare, ljust visir om jag åker hem på kvällen, swebars m.m.
Jag har suttit och spanat lite på roliga vägar via hitta.se också och det blir nog en favorit i repris. Jag kör mot Jönköping sen Gränna och utmed Vättern även kallad turistvägen, om jag kör hela den kommer jag att komma ut vid Ödeshög, men vart det bär av efter det vet jag inte riktigt men antagligen fortsätter jag norr ut.
 
Jag skall försöka uppdatera bloggen under dagen om appen inte krånglar som den brukar göra.
 
Det kommer att bli en rolig dag imorn det är jag övertygad om! :)
 
Må väl!
 
/MONSTRET

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback